*.*

czwartek, 18 sierpnia 2016

Ciasto jogurtowe z bananami + dietetyczne kokosanki

Cześć, dawno mnie tu nie było, ale troszkę mi się zachorowało.
Wstałam z łóżka i upiekłam swoje ulubione ciasto i u kulałam pyszne kokosanki.


Zacznijmy od ciasta powyżej!

Składniki:
- 350 g mąki pszennej
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 jajka
- 300 g jogurtu naturalnego
- 16 g cukru wanilinowego
- pół szklanki oleju
- 2 banany
- 60 g cukru pudru (na ciasto)

Sposób przygotowania: 
1. Ciasto jest szybkie w przygotowaniu, więc na początek włączamy piekarnik na 180 stopni.
2. Przesiewamy mąkę i proszek do pieczenia, po czym dodajemy cukier wanilinowy. Mieszamy wszystko.
3. Do suchych składników dodajemy jogurt naturalny, olej, jajka. Można użyć miksera jednak na niskich obrotach. (jest to najłatwiejszy sposób)
4. Gotową masę przelewamy do okrągłej blachy.
5. Następnie obrane banany kroimy w plastry i ładnie układamy na cieście.
6. Do nagrzanego piekarnika wkładamy ciasto na 45 minut.
7. Następnie gotowe i ostygnięte ciasto, należy posypać cukrem pudrem.

Smacznego!

Czas na .......

Składniki:
- 150 g otrębów owsianych
- 60 g wiórków kokosowych
- 32 g cukry wanilinowego
- 150 g jogurty naturalnego
- 1 jajko

Sposób przygotowania jest tak banalny, że nawet nie będę go punktować. Wystarczy zmieszać wszystkie składniki, następnie zrobić małe kuleczki. Wsadzić do piekarnika na 20-25 minut do ciasta które już pieczemy. Oczywiście kuleczki wykładamy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia.

Smacznego, na razie, cześć, pa ~ Kaja

2 komentarze:

  1. Ciasto z bananami chętnie bym spróbowała zrobić, bo uwielbiam banany, najczęściej je miksuje i wypijam jako schłodzony jogurt. Ciasta bananowego jeszcze nigdy nie jadłam, więc może pora spróbować.
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo ciasto z bananami wygląda kusząco, zwłaszcza że jestem miłośniczką bananów!
    Post bardzo ciekawy, zresztą Wasz blog również bardzo mi się podoba i z pewnością tutaj zostaję ( Tak łatwo się mnie nie pozbędziecie! )

    Pozdrawiam,
    http://millkeyshake01.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń