*.*

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Nastoletni Wilkołak

Hej :)
Po krótkich wakacjach czas się wziąć do pracy. Dziś przychodzę do Was z serialem Teen Wolf, czyli Nastoletni Wilkołak. Nie jestem zwolenniczką filmów czy seriali. Postanowiłam, że w te wakacje czas trochę nadrobić. Wiele razy widziałam i słuchałam jak ktoś polecał tn serial, więc czemu nie miałabym spróbować czegoś nowego? Pewnego dnia usiadłam i zaczęłam oglądać. W skrócie spróbuje Was zachęcić do obejrzenie chociaż jednego odcinka.
Tenn Wolf pochodzi zza granicy. Był emitowany na programie MTV, a w Polsce na AXN. Aktualnie są w trakcie nagrywania 6 sezonu. 

Scott wiedzie normalne życie wraz z mamą i przyjacielem Stilesem. Dochodzi do ugryzienia przez wilkołaka. Poznaję Allion. Gdy główny bohater dowiaduje się, że jej rodzina jest łowcami wilkołaków. Od tamtej pory znajomi mają więcej problemów. Pojawiają się kolejne postacie takie jak Derek, który chcę mu pomóc oraz Jackons, chłopak dążący do zniszczenia Scotta od samego początku. Emocje, które występują często pogarszają stan bohaterów, lecz nie zawsze. 

Scott Mcall


Stiles Stilinski


Allison Argent


Jak na dzień dzisiejszy skończyłam 4 sezon. Poryczałam się i to nie raz. Serial umie zaskoczyć! Zamierzam go skończyć jak najszybciej i zacząć oglądać nowy serial.
Z moje strony to wszystko, dziękuję :*
~Ania

2 komentarze:

  1. Serial jest genialny.
    Rzadko zdarza mi się oglądać seriale, ale ten urzekł mnie od pierwszego odcinka ;D
    Pozdrawiam.

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń