*.*

środa, 8 marca 2017

Co nieco na Dzień Kobiet, czyli ciasto Nutella

Dziś moje drogie panie możemy odpuścić sobie wszelkie diety (chodzi tutaj o diety bez słodyczy lub diety na schudnięcie). To ciasto po raz pierwszy jadłam u brata i zakochałam się. Głównym składnikiem jest "Nutella", lecz oczywiście nie musi być z tą czekoladą. Tym razem zrobiłam to ciasto z podróbą "Nuttelli", a na marketowej półce jest ich pełno.



Przepis na biszkopt:
- 5 jajek
- 250 g cukru
- 250 g mąki
- 1 łyżka proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka prawdziwego kakao
- 1 łyżka czekolady "Nutella"


Białka ubić na pianę. Powoli dodawać cukier i dalej ubijać. Następnie po kolei dodawać żółtka, a później czekoladę. Dalej ubijając dodawać powoli mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i kakao. Piec około 20 minut w 180 stopniach. Zostawić do wystygnięcia.
Przepis na krem:
Serek mascarpone wymieszać mikserem z czekoladą.
Upieczony i wystygnięty biszkopt przekroić na pół. Przełożyć kremem oraz przykryć nim całe ciasto. Odstawić na 2 godzinki do lodówki i GOTOWE!
Z mojej strony to wszystko, dziękuję :*



- 2 opakowania mascarpone po 250 g
- około 300 g czekolady "Nutella"






W tym szczególnym dniu, życzę wszystkim Kobietkom, wszystkiego co najlepsze. Przede wszystkim więcej szminek w torebce, butów na półce, ciuchów w szafie oraz pieniędzy i uśmiechu, bo tego nigdy nie jest za mało.

~Ania

2 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam jeszcze o takim cieście! ale wygląda bardzo zachęcająco :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń