*.*

sobota, 29 kwietnia 2017

Warzywne muffinki

Dzisiaj coś prostego i z mojej strony. Szybkie do zrobienia muffinki. Na pewno nie jednego dzieciaka, niejadka zaciekawi co to jest.

Potrzebne jest:
*400 g mąki pszennej
*2 łyżeczki proszku do pieczenia
*bazylia albo oregano
*sól i pieprz
*300 ml mleka
*2 jajka
*100 g masła
*boczek lub szynka wędzona
*szczypiorek
*papryka

Przygotowanie:
1. Boczek pokroić w drobną kostkę i usmażyć.
2. Szczypiorek pokroić.
3. Paprykę pokroić w kostkę.
4. Masło roztopić
5. Wszystkie suche składniki wsypać do jednej miski, a do drugiej mokre.
6. Mokre składniki wymieszać i wlać do suchych.
7. Wszystko połączyć ze sobą.
8. Ciasto włożyć do papilotków lub  foremek do 3/4 wysokości.
9. Piec w 180 stopniach, aż do zarumienienia się. U mnie to trwało 30 minut.



Z mojej strony to wszystko, dziękuję :*
~Ania

2 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy o takim przepisie nie słyszałam :o Super pomysł :) Jestem ciekawa ich smaku.
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń